2.kolo II.ligy mužů v Děčíně

07.06.2010 16:52

Za velice slunečného počasí se v neděli 6.6.2010 konalo 2.kolo II. atletické ligy. Tentokrát byli jako pořadatelé určeni AK Most a Ústí nad Labem, a jelikož v Mostě není 400m stadion a bylo by nespravedlivé, aby kolo bylo v Ústí, tak se konalo v Děčíně. Běžel jsem svojí 2. osmistovku v kariéře, a chtěl jsem zaběhnout nějaký pořádný čas. Chtěl jsem do prvního rozběhu, protože vím, že byl velmi kvalitní a oni by mě vytáhli. Bohužel jsem startoval opět mimo soutěž, takže jsem byl až ve druhém běhu. Bohužel jsem doplatil na mou "nezkušenost" z této trati. Rozběhl jsem to velice pomalu. Do čela se dostal Horák s Králíkem a zvyšovali pořád svůj náskok. Já se zařadil do skupinky s Dobošem, Poldaufem a Lhotákem. Asi na 300m jsem si uvědomil, že to je jen 800m a že to nikde nedoženu, tak jsem začal trošku běžet. Akorát Horák s Králíkem už měli veliký náskok. Asi 5s. Já běžel za dvojicí Doboš, Poldauf a na poslední 100 jsem je předběhl. Doběhl jsem sice v OR, 2:10,47 ale štve mě to. Mohlo to být o hodně lepší, hodně mě to štve. Ještě k tomu když vítěz rozběhu šel 2:05= porazil mě o 5s= 2.kolo jsme běželi stejně rychle. Takže zkusit to rychleji tak by to dopadlo lépe. Ale s tím už se nedá nic dělat. Alespoň motivace pro příště