3.kolo II.ligy přineslo opět zlepšení na 2.000m a 3.000m

05.07.2010 13:49

Za velikého vedra(40°C!)se v neděli 4.7.2010 konalo 3.kolo II.atletické ligy v České Lípě. Běžel jsem opět mimo soutěž, tentokrát 3.000m a byl jsem zvědav, jak si povedu v takovém počasí. Měl jsem jediný cíl, držet se skupiny která se vytvoří. Hned po startu šel do čela největší favorit běhu-Jan Boček který chtěl atakovat hranici 9:00min. za ním se vytvořila skupinka ve které byl Louda, Rosol, pak hned já a za mnou Papík, Dekastello a Vytlačil. První kilometr jsme probíhali až moc rychle což pak bylo vidět v cíli. Za 3:04 je opravdu rychlé, a momentálně nikdo ze startovního pole, neměl na to, aby to udržel. Jen Boček, který ale běžel už svůj sólo závod. Téměř celý druhý kilometr jsem běžel za Loudou z České Lípy. Na 1600m se pořád otáčel, tak jsem ho vystřídal a táhnul skupinku. To se později ukázalo jako chyba. Na 1900m mě předběhl on a Rosol, ale hned mi začali utíkat. Snažil jsem se jich držet, ale tempo ze začátku bylo přepálené, takže sil už moc nebylo. 2.000m jsem probíhal za 6:25, což je sice OR, ale kdyby to bylo rozběhlé za 3:12-3:12 tak by to bylo lepší než 3:04-3:21..bylo by víc sil. Na posledních 450m mě ještě předběhl Papík, toho jsem se chtěl držet, ale síly doopravdy už nebyly a já "mlel z posledního". Do cíle jsem uhájil pozici a doběhl v novém osobním rekordu 9:48,51 ale pořád cítím, že to může být ještě lepší, a to je pro mě velice důležité!!!