31.ročník Chomutovské hodinovky

11.07.2010 11:52

Za velmi slunného počasí, se v Chomutově uskutečnil již 31.ročník Chomutovské hodinovky. Tento tradiční závod se odehrává na Letním stadioně v Chomutově, na škváře. Letos ještě výkonům "zabránilo" počasí, na sluníčku bylo něco málo přes 40°C!! Běžel jsem to jen jako trénink, abych nemusel trénovat sám, ale stejně jsem chtěl vyhrát. Měl jsem běžet s táou, po kole se střídat, a vydržel s ním půl hodiny a pak by se vidělo co dál. Všechno bylo tak jak mělo být do 6km(cca 23min). Pak mě chytla lehká křeč a táta začal utíkat. Křeč sice přestala, ale pak každých 5kol opět do stejného místa. To už mi táta utekl úplně a já tedy běžel svůj závod. Bojoval jsem hlavně s tím vedrem a občas s těmi křečemi. Doběhl jsem na metu 14 726m, úplně vyčerpán. Táta uběhl 15 650m, a suverénně vyhrál jak svou kategorii tak celý závod. Já také vyhrál suverénně svou kategorii, a v celkovém pořadí jsem byl 2.právě za tátou. Těší mě, že jsem porazil i nejlepšího muže do 39 let(14 405m), ale na druhou stranu mě mrzí prohra s tátou. Ale zase je fakt, že táta v této disciplíně drží rekord Ústeckého kraje za skvělých 18 246m!!! Tento rekord je platný od roku 1989, a ukazuje, že táta to prostě v sobě má.