Konec sezony přinesl několik osobních rekordů

09.10.2010 18:54

S blížícím se koncem prázdnin začalo "peklo" zvané škola, takže jsem tolik nestíhal. Tento víkend jsem konečně našel trošku času zaktualizovat stránky. Je to i tím, že je po sezoně, a tréninky jsou jen volné. Ještě bych se ale rád ohlédl za koncem té minulé. Především z toho důvodu, že konec byl, dá se říct, úspěšný, a přinesl hned několik nových osobních rekordů. Začal bych prvním osobákem a to na 1.500m. Byl to závod II.ligy mužů na Kladně. Připravoval jsem se na tento závod a chtěl jsem běžet kvalitní čas. Rozběhlo se to suprově, akorát jsem pak zjistil můj nový problém, který musim bezpodmínečně odstranit!! Je to o hlavě. Na kilometru jsme byli kolem 2:55, takže alespoň kolem 4:20 se dalo běžet. Jenže pak mě předběhl jeden běžec, a zabalil jsem to v hlavě. Předběhli mě i ostatní a já doběhl sice v novém osobním rekordu, ale docela zklamán. I tak je čas 4:29,43 o více než 11 vteřin lepší, než vloni. Ale čekal jsem čas ještě lepší. Další závod byl na 1.000m v České Lípě při Brejchově memoriálu. Závod se už konal za chladnějšího počasí. Rozběhlo se to rychle, vyběhli 3 běžci, já byl za tím 4. v pořadí a měli jsme ztrátu, které se zvyšovala. Na posledních 300m jsem předběhl toho 4. a začal "finišovat". Doběhl jsem v novém osobním rekordu 2:49,16. I tento čas jsem ale čekal lepší. Alespoň jsem ale získal další zkušenost, kilometr se běží naplno od začátku až do konce!!! Minulý týden, to už jsem měl po sezoně, byl v Duchcově tradiční Běh duchcovským viaduktem, 56.ročník. Je to závod na necelých 10.000m(9.960m-garminem 9.750m). Vůbec jsem nevěděl, na co mám a jak poběžím, protože jsem doopravdy jen klusal. Od startu to vypálil Adam Kouba který chtěl běžet rychlý čas. Za ním se udělala 8-10člená skupinka ve které jsem byl i já. Tempo bylo ostré a postupem času se skupinka trhala. Já jsem věděl, že to je rychlé tempo, ale chtěl jsem běžet s tou skupinkou. Na 5km jsem už měl 1.OR, 18:00, a stále jsem se cítil v pohodě. Hned po kilometru, na 6.km padl další z osobáků-21:32. Akorát o 1.300m později mi neskutečně ztuhli ruce tak jsem se pustil skupinky a už to "nějak doběhl". Ještě jsem osmým kilometrem probíhal za 29:09 což je taky nový osobák. Doběhl jsem za 35:36 a bylo to 9.750m z čehož se dá zjistit, že 10.000m bych doběhl kolem 36:36min!

Sezonu jako celkově bych zhodnotil jako dobrou, nikoli skvělou. Časy jsem čekal někde úplně jinde, ale zase jsem celou dobu byl zdravej za což jsem vděčný hned několika lidem. A doufám, že nadcházející sezona bude zlomová!!!