Krajské přebory juniorů na dráze

13.06.2010 20:10

12.6.2010 se za velmi slunného počasí, uskutečnily krajské přebory juniorů na dráze. Vzhledem ke "kvalitě" juniorů na téměř všechny běžecké disciplíny, se trenér rozhodl, že zkusim něco jiného a to kombinaci 800m a 400m. První se běžela osmistovka, a "bohužel" jsem byl jako jediný junior. Dorostenců a žáků bylo také málo, a tak nás pustili všechny dokromady. Byl jsem domluvený s dorostencem Levickým, který si minulý týden zaběhl osobní rekord(1:57)ať nám odtáhne 400m za 60s a pak ať si běží. Bohužel, zůstalo jen u slibů. Sice to sliboval asi 100x ale stejně to rozběhl rychleji. Hned za něj se zavěil Svítek, 5m za ně Kapr a dalších 5m za ně já s Veindlem s Děčína. První 2 si běželi svůj závod. Já probíhal 400m přesně za 60, jak jsem chtěl, ale už tam nebyl "vodič" který by mě táhnul dál, takže jsem musel běžet "sám". Běžel jsem s Veindlem, ale já běžel podle něj, takže pomalu. Na 150 jsem ho předběhl a finišoval do cíle, on se nenechal a doběhl mě. Od 80m jsme se přetahovali, nakonec jsem ho o 19setin porazil. Ale i tak jsem byl zklamaný. A to mě po hodině a čtvrt čekala ještě čtyřstovka. Bylo nás 5 takže nás dali do jednoho rozběhu. Já vůbec nevěděl jak se ani dávají bloky. Nějak jsem se tam "nasoukal". Po startu jsem už začal ztrácet, vedle mě byl borec co má OR pod 50s. Já jsem nabral velikou ztrátu a už po 150m jsem ztratil "motivaci" protože nebylo s kym běžet. Nějak jsem to doběhl ale za nějakých 60.85s, na to, že v tréninku jsem to dal skoro o 2s rychleji a ještě k tomu sám, po úsecích, tak to je nic moc. Ale včera prostě bylo vidět, že ty rychlostní tratě mi prostě nesedí. Bylo to sice "příjemné" zpestření, ale radši příště 1.500m.