Krajské přebory mužů v Bílině

31.05.2010 18:55

V neděli, 30.5.2010 se v Bílině uskutečnily krasjké přebory mužů a žen na dráze. Věkově jsem sice ještě junior, ale většina lidí jezdí na tyto závody( třeba i strarší žáci!), protože úroveň a kvalita v ústeckém kraji není moc veliká. Jediní 2 mílaři kteří mají v kraji 1.500m pod 4:00 závod neběželi, respektive Kuba Živec( OR 3:46,30) běžel jen 400m, protože byl unavený po náročném týdnu(v sobotu 1.500m a ve čtvrtek 3.000m na Zlaté tretře!). A Adam Kouba(3:54,86) sice byl přihlášen, ale kvůli zranění stejně nakonec neběžel. Nakonec nás tedy běželo jen 6! Já jako junior, 1 dorostenec, 2 starší žáci a 2 muži. Favoritem určitě byl jednej z mužů, Jakub Coufal, který měl ze startovního pole suverénně nejlepší osobní rekord. Po středečním hodně těžkém tréninku, mi táta řekl, že bych měl dát 4:18, tak jsem se s Kubou domluvil, že to rozběhneme na 2:50/kilometr a uvidíme. Jenže ještě před startem nám plány zhatilo počasí. Začalo strašně foukat. Na protilehlé rovince. Ale jen na náš běh! Doběhli jsme, a foukat přestalo. Byli jsme domluvení, že Kuba potáhne kolo a já ho po kole vystřídám. Rozběhlé to bylo trochu rychleji. Střídal jsem ho, kvůli tomu protivětru, už na 300m. Doběhli jsme na 500m(1:26) což bylo "ideální". Pak mě ale zase Kuba vystřídal. Já běžel za ním, ale na rovince v protivětru jsem hodně ztratil. Kilometr jsem já probíhal 2:58, Kuba 2:56. Pořád to bylo docela dobře rozběhlé, ale zase jsem běžel sám, 10m za Kubou. Bohužel ten náskok pořád zvětšoval. Nechápu, prostě sám to nechápu, proč jsem s ním neběžel. Doběhl za 4:25,03 a já za 4:31,64. Docela mě to štvalo, ale prostě doopravdy to sám nechápu. Bohužel to byla zřejmě poslední možnost zaběhnout limit pro MČR. Protože za týden na lize běžím 800m. Ještě asi opravdu poslední šance bude na KP juniorů, kde ale vzhledem k účasti na KP mužů, poběžím sám.