Posunuty osobní rekordy na 2.000m a 3.000m

17.06.2010 12:12

V netradiční datum, nebo spíše den(středa 16.6.2010) se uskutečnil v Mariánských Lázních Memoriál Hany Trejbalové a Jarise Alexy. Měl jsem v plánu běžel svojí letošní první "trojku". Čekal jsem nabité pole a hlavně běžce okolo 9:20-9:40. Když jsme dorazili na místo tak jsem bohužel zjistil, že tu byli 4 běžci pod 9:00 a pak už jen my(já, Dekastello z Mostu, Zahradník z Chomutova). Takže bylo téměř jisté, že si to potáhnu sám. Bohužel se tak stalo a od prvních metrů jsem běžel první ve skupince se zahradníkem a Dekastellem. Oni mě však nevystřídali, takže jsem to celé táhnul. První kilometr byl rozběhnut přesně jak jsem chtěl a to za 3:15. Druhý kilometr byl, jak se později ukázalo, kritický. Nezdálo se mi, že bych zpomaloval, ale bohužel jsem zpomaloval. Tam právě chyběl nějaký ten "vodič" se kterým by se dalo běžet. Druhý km byl za 3:20(= 6:35min. 2000m= nový OR). Zbýval kilometr a popravdě, měl jsem ještě hodně sil. Takže jsem začal lehce stupňovat. A slyšel jsem jak se Dekastello už pouští, tak jsem to jen držel a snažil se zrychlovat. Poslední km jsem šel opět za 3:15 s tím, že posledních 200m za 35s, takže síly byly. Bohužel, nebylo s kým běžet. Celkový čas 9:51,74 je sice nový osobní rekord, ale to je jediné, z čeho mám radost. Myslel jsem, že tam fakt bude někdo, kdo by mi to táhnul. Když nad tím přemýšlím, tak 9:51 na první trojce letos, v sólo závodě docela ujde. Alespoň mám motivaci pořádně trénovat, abych za rok mohl běžet s těma prvníma kteří běželi všichni pod 9:00